Timja och Chip

Idag fick äntligen kameran följa med när jag åkte till Råå Camping för att hälsa på Dixies valp Chip (Majtippans Topas of Cheba) som var där på semester med sin husse och lill-matte.
Timja bor ju bara 1 km från Råå Camping så Mia, Anders, Tova och Timja kom också för att hälsa på Chip.
 
Timja och Chip satt stilla för en sekund, övrig tid ägnade sig åt att springa fritt på Råå Vallar. Chip var iklädd riktig sommarfrisyr (Jag som tyckte Timja var kortklippt, hehe :))
 
 
En barbet som möter en annan barbet för första gången vet att det är en barbet och de leker på lika villkor. Så är det nog med alla raser :)
 
Chip och Timja fann varandra snabbt och det var underbart att se mina hundars barn (Dixies valp och Lucys valp) leka så fint ihop :)
 
Chip är en otroligt trevlig hund och inte minst LYDIG! I höst ska han ut på jakt igen som han är mycket duktig på :)
 
Timja med slipstunga :)
 
Många vändor blev det...
Sedan blev det fika och hundsnack på campingen. Mycket trevligt att träffas igen! :)
 
Mina hundar fick vara hemma, för jag skulle vidare och hälsa på Emelie efter det. Mycket trevligt även det :) Och det blev hundmys på hög nivå :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0