Mera grattis

Det är så roligt att få glada rapporter från valpköparna och nu har jag fått en ny glad nyhet från Michelle och Per i Danmark.
Så Grattis säger vi till Alma (Majtippans Spicy Ginger) som igår tävlade rallylydnad igen och fick ihop sitt tredje godkända resultat i nybörjarklassen och Alma fick därmed sin första titel!
Stort Grattis! Bara 13 månader ung :)
 
Alma
 
Valparna i kryddkullen har verkligen haft en framgångsrik vår! Nu tror jag det blir lite sommarlov för de flesta. Många har klippt ner sina hundar inför sommaren. Jag är suger på att göra detsamma.
 
Idag har jag alla hundarna hos mig. Vi ska snart åka på kvällens träning. Jag måste passa på att träna mycket med Lucy, för jag tror hon kommer börja löpa i veckan och då är hon ingen optimal träningskompis. Jag har ju anmält till en rallytävling om två veckor, men jag har en känsla av att jag får stryka oss från den.
 
Jag har avmaskat hundarna idag, för jag misstänker att Timja har mask. Hon hittar så många äckliga kadaver på alla skogspromenader som hon så glatt kommer med, så det vore inte konstigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0