Genrep

Nu är jag hemma från Stockholmshelgen som varit bra.
Det blev ett glatt återseende med hundarna som delade ut mängder med pussar.
 
Timja har precis kommit hit och som vanligt så är brottningsmatchen i full gång mellan mor och dotter. Timja vinner :)
Det tuggas och springs och hoppas i sängen. Timja skäller väldigt mycket när hon leker, inte populärt i mina öron och säkert inte i grannarnas öron heller, men jag hoppas de inte är hemma.
 
Lill-tjejen har fått en genrep inför utställningen å lördag och det märktes att Mia tränat med henne flitigt, för det gick jätte bra. Ikväll blir sista genrepet när hon får följa med på kurs och öva.
 
Idag är en sån dag då jag bara känner lycka över hur fina hundar jag har och hur otroligt mycket de betyder för mig!
Alla är underbara på sitt sätt <3
 
Nu ska jag gå och avbryta den vilda leken. Ett perfekt sätt att avbryta är att ta en borstningsomgång på någon av dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0