Så trist

Idag skulle jag och Lucy varit på vår andra kursdel i "tävla med glädje" men istället ligger jag hemma i influensa och det är så himla tråkigt. Hela dagen igår låg jag deckad och hoppades att jag skulle bli frisk tills idag, men så blev det inte. Jag kan inte ens gå ut med hundarna, så det är tur jag har snälla föräldrar som kommer hit och tar ut dem på långpromenad, för Daniel åkte till Österrike igår. 
 
Ja, det är helt enkelt väldigt bittert här just nu, jag som trodde jag klarat mig ifrån alla influensor nu när både januari och februari passerat. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Herén

Krya på dej Maja och var rädd om dej! Lena och Saffe

2013-03-05 @ 08:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0