Ny kamera

Idag har jag fått en ny kamera, eller fått och fått, jag har köpt den rättare sagt.
Våra andra tre kameror har jag tappat i marken, så alla har gått sönder, så jag hoppas jag ska lyckas hålla i den här lite bättre.
 
Jag har tagit några provbilder:
Modell Dixie
 
Modell Timja
 
Jodå, det ska nog gå att komma överens med den nya kameran, även om knapparna inte sitter riktigt på samma sätt som jag är van vid.
 
 
 
Igår och idag har det stått hundträning på schemat. Igår träffade jag Dessiré som har barbethanen Trix. Det blev lydnad och rallylydnad och lite agility. Det var väldigt varmt, så det fick bli korta träningspass, men då hinner man prata massa hund också och det är alltid trevligt :)
 
Idag var det lika varmt, men det blev träning som planerat i Lund tillsammans med Emelie. Jag tyckte vi fick till mycket bra träning och är mycket nöjd med hundarnas prestation.
 
Nu blir det sängen, för imorgon ska jag upp tidigt. It's showtime!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0