Serietävling

Ikväll var det dags för serietävling i agility på Bialitt. Man hade ju kunnat tro att Lucys kulle vara trött efter en heldag igår med lydnadstävling, men det var hon minsann inte.
 
Tvärtom så var hon vildare och gladare än någonsin och i nybörjarklassen så fick hon fnatt och sprang iväg och hade jätte roligt och hoppade hinderna själv och sprang genom tunnlarna och var sååå lycklig. Mindre lycklig var jag som stod och skrek mitt i banan och det tog en evighet innan jag fick tag i henne.
Nåväl, hon gjorde klart banan väldigt fint i alla fall :)
 
När det var dags för öppen hoppklass så hade hon sprungit av sig och hon gjorde en jätte fin runda (-en rivning), tyvärr diskade vi oss i slutet. Såhär såg vår runda ut:
 
 
För en gångs skull var Daniel med och när det var slut så kläcker han kommentaren att han hade kunnat göra det bättre. Upp till bevis!
 
Känns lite jobbigt att erkänna, men jag trodde aldrig de skulle komma runt överhuvudtaget ;)
 
Det var en väldigt trevlig kväll i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Jag tror på Daniel! Kram (heja Daniel)

2013-05-03 @ 21:02:01
URL: http://batterikullens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0