Privatlektion

Idag har jag och Lucy varit på privatlektion (tävlingslydnad) för Heidi Ljungbeck tillsammans med Emelie och Vincent i den relativt nyöppnade inomhushallen Flitiga Tassar i Kvidinge.
 
Det blev en mycket bra träningstimme med massor av tips. Nu har vi mycket att jobba på, men det blir nog inga fler tävlingar för Lucys del i år. Det är inte så länge kvar innan hon förväntas löpa och då ska vi vara redo för parning. Jag räknar med att det blir i januari.
Jag ska snart boka till till ny ögonlysning för henne och då tänkte jag ta med Timja på samma gång. 
 
Dixie fick också vara med och träna idag och det gick mycket bra. Hon känns säker i de flesta rallymomenten nu och konskicken börjar arta sig. 
Emelie har fått för sig att vi ska kvala in till nästa års rally-SM tillsammans med henne och Vincent. Rolig tanke, men vet inte om den är så realistisk ;)
Men vi kan ju alltid göra ett försök :)
 
Nu väntar en myskväll <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fullt realistisk tanke!

2013-11-20 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0