4 månader och 4 dagar

 
Lucys och Maltes valpar växer och frodas och jag hör bara positiva saker om dem, förrutom lite vanligt valpbus som hör till :) Det är underbart att följa dem i facebookgruppen och då och då delar jag med mig av bilderna från deras vardagsliv här.
Två av valparna är redan anmälda till sina första utställningar. Och jag tror alla har börjat på valpkurser nu, så allt är frid och fröjd :)
 
Imorgon blir det en tävlingsdag. Dixie är helt som vanligt så det blir tävling för båda två. 
Jag är väldigt nervös för hur det ska gå för Lucy. Det var snart ett år sedan hon tävlade och vi har inte hunnit träna tillräckligt mycket i sommar. Men det finns inte så mycket att göra åt det nu. Imorgon kommer jag få svar på vad vi ska träna mer på. Antingen går det bra, eller så går det inte alls. Det ska bli spännande! Jag hoppas vi får en trevlig dag i alla fall och att åskan håller sig borta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0