Hejdå Agaton!

Då var det Agatons (Majtippans Taste of Aladdin) tur att flytta till sitt nya hem. Han ska flytta till Malmö.
 
Agaton-bilder:
 
 
Mor och son
 
 
 
Agaton med sin nya familj
 
Hejdå Agaton!
 
Jag hade Agaton och Cosmo med mig till Landskrona igår. Det gick jättebra och de skötte sig utmärkt. De tyckte stadslivet var spännande och massa nytt att titta och nosa på :). De var med på mitt jobb och blev allas gullegrisar och sen sov vi över hos mina föräldrar.  Jag sov på madrass nära till utgången, men valparna sov hela natten. Det var ganska trång på 90 cm madrassen med mig, Dixie, Lucy och valparna. Men allt går :)
Dixie är i höglöp och nu plötsligt duger valparna. Hon sticker upp rumpan i ansiktet på både dem och Lucy, men ingen bryr sig om henne. 
 
Lucy har varit utan kragen idag och hon är så lycklig. Hon har busat massa med sina pojkar och hon mår mycket bra. Dixie har kvar sin tratt, för hon vill gäna slicka på sitt sår och det har inte riktigt läkt, så hon får ha tratten lite till. 
 
Imorgon är det Cosmos tur att flytta, sen är valptiden slut för denna gång...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0