1 vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar till det beräknade datumet.
Lucy mår bra, men är ganska besvärad av sin stora mage som är i vägen hela tiden.
Hon pustar och stönar när hon ska resa och lägga sig.
Hon måste ut jätteofta, för det finns inte mycket utrymme i magen nu.
 
Jag har börjar tempa henne idag..
 
Jag har även satt igång med att förbereda valphalsband. Alla valphalsband jag hittills har provat har jag inte varit nöjd med, men idag i affären hittade jag ett 10-pack med bomullstråd i olika färger, så nu flätas det för fullt. Får se hur många som kommer till användning :)
Det var ganska kul, så jag flätade även ett armband till mig själv :)
 
Dag 56
 
Här ska det flätas valphalsband
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fina färger på banden

2014-04-02 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0