Utflykt

I går var valparna på sin första utflykt. 
Jag packade alla i bilen (de fick sitta i bilburarna) och åkte till ängelholm. Det tar ca 30 minuter enkel väg och detta klarade valparna utmärkt. Någon pep några minuter i början, men sedan var det knäpptyst hela vägen dit.
 
När vi kom dit fick de springa i en nya trädgård. Valparna lekte som om de aldrig gjort annat, fast det var en ny plats. De fick träffa 4 barn som gärna ville klappa valparna så det var perfekt träning. När de hade lekt en stund så somnade alla i den stora tygburen som jag hade med mig. Och efter en stund åkte vi hem igen och alla sov som stockar i bilen. De var nog trötta av den nya miljön, för de sov till 8 på morgonen :)
 
Imorgon ska jag åka med valparna till stranden
 
Valparna blir 6 veckor imorgon! Vi har fuskat och tagit 6-veckors bilderna idag, för imorgon har jag ingen som kan hjälpa mig att ta bilder.
 
Imorgon ska jag fixa försäkring till valparna!
 
Trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0