Selma fixas

Det händer inte alltför mycket här just nu.
 
Selma utreds för sina rinnande ögon som aldrig vill bli bra. I veckan tillringade hon hela dagen på djursjukhuset för provtagningar. Hon blev nedsövd och sen sydd i ögonen, men vi väntar fortfarande på provsvar.
Hon var lite ynklig första dagen, men nu är hon lika pigg som vanligt.
Om två veckor ska hon sövas igen för att ta bort tänder. Hon har två lösa tänder och röntgen får avgöra om där finns fler. 
Inte lätt att bli gammal, men förrutom detta så kan man inte tro att hon är en gammal hund, för hon är väldigt pigg för sin ålder :)
 
Jag och Lucy var på agility i tisdags och Lucy var hur lycklig som helst. Kanske lite för lycklig, för hon var inte sådär jättebra på att lyssna. Vissa svårigheter klarade hon fint, men andra var för svåra och ibland så bestämde hon lite väl mycket själv vilka hinder hon skulle ta.
Jaja, så kan det vara ibland, hon hade i alla fall roligt och jag har haft roligare :)
 
Imorgon laddar vi upp för 3 timmars träning i Segrahallen som Emelie och jag har bokat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej alla djurkompisar!

Jag har kommit över en STOR goodie bag med godis till husdjur (hund/katt/ eller gnagare) som jag behöver bli av med! Om ni snälla vill hjälpa med mig i ett projekt jag har i skolan som handlar om djurmat så deltar ni i utlottningen av denna goodie bag!

Svara bara på enkäten här: https://jfe.qualtrics.com/form/SV_3jTm5s0uzfJo3yd (bara 2-3 frågor och tar 1 min att göra!)

Och maila sedan ett mail till: [email protected] så är ni med i utlottningen av godiset!

Tack, tusen tack!

2014-11-25 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0