Mycket tävlingar på G

 
Detta kommer bli en riktig tävlingshöst för vår del. Framöver hittar ni oss på dessa tävlingar:
 
14/9 Utställning med Timja i Elsöv
 
21/9 Dubbeltävling med Dixie i rallylydnad
 
27/9 Dixie tävlar rally i Trelleborg
 
28/9 Dixie tävlar rally i Smålandsstenar
 
 
4/10 Lucy tävlar agility i Svedala
 
5/10 Dixie tävlar rally i Hörby
 
11/10 DM i rallylydnad + lagtävling (Dixie och kanske Lucy tävlar)
 
12/10 Timja debuterar i nybörjarklass i rally och Dixie tävlar mästarklass i Helsingborg
 
 
Imorgon blir det träning i Lund.
Dixie ska träningstävla i rally och Lucy ska få träna lydnadsklass 2 moment och kanske lite agility.
På torsdag är det serietävling i agility som jag tänkt att jag och Lucy ska vara med på.
 
Timja har varit här idag och vi har tränat rally och så fick jag ett infall och gick in och anmälde henne till sin första tävling. Det kan gå hur som helst, för hon är inte tränad i tävlingsmiljö, men det kan vara kul att testa bara för skoj skull :)
 
Efter tävlingen i Helsingborg, så finns det typ inga rallytävlingar i närheten, så då tänkte jag få Dixie startklar i lydnadsklass 1 under tiden vi väntar på att rallytävlingarna ska komma igång igen.
Har inte kollat ut några lydnadstävlingar ännu, men det kommer säkert när alla andra inplanerade tävlingar är avklarade :)
 
Jag njuter av mitt hundliv med dessa tre underbara tjejerna :)
 
(Gammal bild)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0