SM-Klara!

Nu är det klart! Kvalperioden är över och listan är uppdaterad och jag och Dixie hamnade på en 39:onde plats av 572 ekipage i mästarklass och eftersom de 50 bästa ekipagen har kvalificerat sig för att deltaga på SM, så innebär det att vi kom med!
Totalt fick vi ihop 489 p av 500.
 
Det känns stort och ska bli väldigt roligt och spännande att vara med på ett SM. Det är första gången vi har satsat för att komma med och nu har vi lyckats!
 
Bästa Dixie! Gud vad jag förvånas gång på gång över vad hon klarar av.
Hon har ju inte varit lätt genom åren. Vi har verkligen slitit med både det ena och det andra. Jag har verkligen inte fått något gratis utan allt vi har idag, har vi tränat oss till och därför känns det extra kul att vi lyckats så pass bra att vi hamnade bland Sveriges topp 50 bästa ekipage.
 
Vi har ju inte lyckats prestera så bra poängmässigt under våren och jag bryr mig inte om ifall vi kommer sist på SM, för bara att få vara med är en vinst för oss.
Vi ska bara dit och ha kul, men naturligtvis ska vi göra vårt bästa!
 
Planeringen är redan i full gång. Utmanande banor ska tränas, jag och Emelie har köpt ett tält tillsammans och vi har bokat privatlektion för en mycket duktig tränare och domare som ska granska vår träning i sömmarna.
Mycket roligt på gång i sommar alltså!
 
Den 23-25 juli kommer vi alltså vara på plats i Eskilstuna för vårt första SM. Aldrig tidigare har en barbet deltagit på ett mästerskap, men jag hoppas det inte blir den sista :)
 
En annan grej som har hänt är att vi har besiktigat vårt hus, med en nivå 2 besiktning som ska täcka allt man vill veta, så nu vet vi allt om vårt nya hus och överlag så såg det väldigt bra ut. Lite småfix bara som det är med de flesta hus, men det ska bara bli roligt.
Jag längtar tills vi flyttar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0