Vilken helg!

Det gick bra på gårdagens tävling också.
Vi kom på delad 1:a plats med 99 poäng av ca 40 starter.
Vi fick -1 poäng för vi var för långt ifrån en skylt och det tror jag nog jag ska kunna leva med ;)
 
Älskade Dixie så duktig hon har varit denna helgen. Jag känner bara ÄNTLIGEN!
Vi har haft så mycket motgångar under året och det har varit retliga missar och stolpe ut på nästan varje tävling, så därför var det skönt att få lite belöning för allt slit.
 
Efter dessa två tävlingar höjde vi vårt kvalpoäng till rally SM 2016 med 27 poäng. Så det var en rejäl skjuts i rätt riktning. Nu vet jag inte om det kommer bli aktuellt med något SM för oss överhuvudtaget, men det är alltid kul att lyckas få så bra kvalpoäng som möjligt.
 
Min stjärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0