Snöbilder







Detta är fjärde gången jag försöker mig på att ta bilder med min nya systemkamera. Första gången jag försökte tog jag ca 100 bilder, men då hade jag fel inställning på ISO talet så alla bilder blev helt vita. Det var bara att radera alltihop.
Andra gången jag hade med kameran ut så hade jag glömt minneskortet i datorn. Tredje gången jag skulle ta med kameran hade någon annan lånat min kamera, men idag så lyckades jag ganska bra. Jag tror jag hade fel inställning idag också, men det gick att fixa.

Det har varit en mycket fin vinterdag. Ca -10 och strålande solsken.
Hundarna har lekt i snön och jag försökte fånga det på bild.
När jag inte har kamera med så leker de alltid, men så fort kameran kommer fram så ska speciellt Dixie sitta kloss intill mig och då blir det ju inga bra bilder.


Vem kommer där?


Strålande sol!




När kameran är framme kommer Dixie...


...och ska vara såååå nära




Foto-Inkallning:


Lucy är mycket lyhörd......


...och kommer (nästan) alltid i rasande fart när man kallar. Hon ser alltid så rolig ut =)




"Jag kommer matte!"

Kommentarer
Postat av: Jenny Baumgartner

Fantastiska bilder! Hälsningar Brunos husses dotter Jenny

2010-12-23 @ 09:05:37
URL: http://jennybaumgartner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0