Sommaren går mot sitt slut

Nu har jag kommit hem från en underbar semestervecka på Kos. Det var precis vad som behövdes efter allt elände och nu känns allt mycket bättre!
 
Tänkte bjuda på några bilder från sommaren:
 
Mina fina <3

Vackra Rammsjöstrand
 
Gyllene Tider konsert på Sofiero
 
Sommarfrukost med skörd från trädgården i sommarstugan
 
 
Hundarnas egen pool
 
Underbara Kos
 

Goda Pina Coladas
 
 
Fina syster!
 
 
Under veckan jag varit borta har jag fått två glada besked. Juni (Majtippans Spicy Cayenne) och José (Majtippans Spicy Chervil) har båda röntgats och fått resultatet HD A och ED 0.
Så himla roligt! :D Fler valpar har bokat tid för röntgen och jag håller tummarna för att det ska bli lika fina resultat!
 
Det har inte blivit mycket hundträning alls i sommar, men det ska det bli ändring på nu. Nästa helg har jag nämligen bokat in två rallylydnadstävlingar så det är hög tid att sätta fart på träningen igen.
 
Sen kommer mycket fokus ligga på flytt. Jag har köpt en lägenhet som jag flyttar in i den 29 augusti så nu ska jag börja packa....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie W

Inte illa med egenköpt lägenhet. Har du haft sådan tur att du har fått tag i en med uteplats? Då väntar vi på kort.
Marie.

2013-08-18 @ 13:07:13
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0