Träning

Igår var det träning på Bialitt. Kl 18.00 var det platsläggning. Jag kopplade loss Dixie för första gången. Det gick bra, men jag sänkte kriterierna. Ska börja göra det nu.

Lydnaden gick skit igår. Totalt ofokus och inget gick framåt.
Freestylen däremot gick bättre. Hon har börja skälla i ett moment och det vill jag inte. (Det är mitt fel för jag har triggat henne i det innan)
Men vi började om och det gick bra.

Lydnaden idag hemma gick jätte bra. Hon hade enormt fint sättande vid sidan i inkallningen.

Dixie har badat idag. Hon är nu en riktigt fluffgulle =)

Imorgon börjar nya allmänlydnadskurs och jag ska hålla i klickerteorin. Det blir en hel del personer. Men alla går nte samma kurs.

Ikväll ska vi ha mysigt och gå på the Tivoli och se Thomas Pettersson. Det ska bli trevligt. Jag gillar verkligen honom.


hejdå

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan! Vad roligt det var igår! Har redan börjat nu på morgonen. Ringde dig sent igår när jag läste alla papperna som vi fick. Jag har en fråga angående myterna om klickerträning. Det stod att det inte var en operant träning. Jag trodde att det var operant, i alla fall till viss del. Vad är det jag missförstått?

Kramz!

2008-10-31 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0