Säsongens första sök

Idag var det äntligen dags för söksäsongen att dra igång igen.
Och den enda som var ringrostig var jag. Dixie skötte sin uppgift utmärt så långt vi har kommit.
Detta var ett av hennes bättre sök. Det var som vanligt mycket fart och glädje och rena rama julafton för henne.

Men denna säsong är det dags att komma vidare till nästa steg. Och vi har små justeringar som ska till vid nästa tillfälle.
Det är så otroligt roligt! Det tycker vi båda. Men iof, allt som Dixie tycker är roligt, tycker jag är roligt för jag blir så glad när jag ser hur lycklig hon är över att få jobba.

Idag kanske kanske ska jag få hjälp med min hemsida så jag kan uppdatera igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0