Tillbaka imorgon

Imorgon åker vi tillbaka hem igen. Ska bli skönt att komma hem och återgå till det normala.
Gissa om jag har träningsabsinens nu? Jag har lyckats hålla mig från träning, bara lite tricks i eftermiddags.
Har som vanligt skrivit ner alla nya planer och idéer jag fått under veckan.

Igår var vi på 25-års fest. Mycket trevligt och jag träffade en tjej som jobbar med delfin- och sälträning i form av visselpipa (klickerträning) på Kolmårdens djurpark.
Mycket intressant att äntligen träffa någon med samma synpunkter som en själv. Ofta är det alltid motsatsen man hör.
Såg ännu en hemsk sak idag.
En kille och en hund som var på väg över ett övergångsställe. Det hinner slå om till rött, men hunden fortsätter ut i gatan och tror att de ska gå över. Killen rycker tillbaka hunden, tar ordentligt över nosen och daskar sedan till den i huvudet.
Hunden förstår ingenting. Men det var andra personer som också reagerade på detta som genast undrade vad han höll på med och att det verkligen inte var hunden som gjorde något fel. Usch vad jag mår dåligt att se sånt. Tänkte på det halva dagen sen.

Nä, nu är det läggdags så vi orkar köra imorgon.


Förresten, min hemsida kan inte uppdateras för tillfället. Men det ska lösas så fort det finns tid!

Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Hoppas resan går bra.

För sen ska det tränas o tränas.....

2009-08-24 @ 08:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0