Bitande vind

Idag när vi gick ut så var det så fruktansvärt kallt och det var en vind som trängde sig genom märg och ben.
Det är helt fel. Jag vill ha värme!

Jag och Dixie åkte och jobbade några timmar. Hon är verkligen en liten ängel på jobbet nu för tiden. Hon stör inte någon och hon följer mig som en skugga vart jag än går. Och lägger sig vid fötterna. Hon är inte som Selma som ska ha stenkoll på vilka som är där. På morgonen när Selma kommer går hon in och kollar i alla rum för att se vilka som är där. Sedan välkomnar hon de nya som hon vet brukar vara där. Men kommer det någon som hon vet INTE ska vara där så ska det skällas. Det är hennes uppgift att hålla koll.

Igår var det löshundsträning och det var lite bakslag tyckte jag. Inte nöjd.

Sen var det valpkurs efter det. Jag blir så glad av alla valparna. Är man inte det innan så blir man det efter =)

Snart ska jag och Britt åka på ett litet möte om planering inför nästa helg.

Ikväll ska det tränas. Det blir nog lite blandat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0