En tjockis

Det är nu lite mindre än 2 veckor kvar tills beräknat valpningsdatum, idag är dag 51 i dräktigheten. 
Lucy är stor och tung och har gått upp ca 4,5 kg. 
 
Vi har flyttat till stugan, men idag och jag hemma och packar det sista som behövs. Vill passa på att säga att vi tyvärr inte fått igång bredbandet i stugan så jag har mycket begränsad internetuppkoppling och det kan dröja innan jag svarar på mejl mm. Det blir heller inte så täta blogginlägg, men jag hoppas att det ska vara igång så snart som möjligt.
 
Vi har känt små sparkar i Lucys mage och det är så himla mysigt! Jag jämför mycket med anteckningar som jag skrev förra gången Lucy skulle ha valpar och det är ganska likt. 
Hon är ungefär lika stor som sist, så det blir nog en stor kull igen. 
 
Så här såg Lucy ut igår. Hennes ben liknar mer och mer små tändstickor i förhållande till hennes stora kropp. 
 
Hon mår i alla fall väldigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Roligt att höra att allt är bra. Hoppas ni får en mysig och bra tid i stugan.
Vi väntar med spänning.
Kramar från oss till er alla

2014-03-21 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0