Penny

Nu är det bestämt att det blir den här söta donnan som kommer bli vårt nya tillskott i kenneln.
Hon kommer heta Penny och det passar ju bra för hon kommer ju från Pennsylvania i USA. Det ska bli så roligt att få hem henne till Sverige. Men ännu är det lång väntan kvar. Den 12 juli kommer hon!
 
Uppfödaren har verkligen varit noggrann och jag tror och hoppas verkligen att denna lilla tjej kommer motsvara våra förväntningar! :)
Jag hoppas hon kommer få vara sund och frisk och på lång sikt kunna bidra med lite nytt blod i den svenska barbetaveln. 
 
Penny 5 veckor
 
 
 
 
 
 
Penny 4 veckor.. Sockersöt <3
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon ser ljuvlig ut! Följer detta med spänning!
12 juli sammanfaller med min sons födelsedag och ett datum jag betraktar som starten på underbara ting :) Lycka till!

2016-05-27 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0