Äntligen!

Äntligen är jag färdig utbildad hundmassör! Det går inte riktigt att förstå, men roligt är det =)
Jag klarade provet!

Däremot var det väldigt jobbigt för Selma var jätte sjuk under tiden vi var där uppe. Hon skulle upp hela nätterna och hon hade diarré som på slutet endast bestod av blod och hon kräktes upp vatten och galla och hela fadderullan... Nä, det var verkligen inte kul. Det positiva var att hon var så lugn och snäll och skällde inte på en enda hund fast alla var stora och farliga i hennes ögon. Vi fick åka till djursjukhuset där de tog in henne akut. Hon fick två mediciner. Hon var uttorkad när vi kom dit. Min lilla snuttegulle, hon är så söt!
Hon får bara äta ris nu.
Jag var orolig att det skulle bli en jobbig resa hem, i och med att Selma dagen innan bajsade blod var 20:e minut ute som inne, men hon var jätte duktig i bilen.
Och jag har inte varit ute med henne i natt en enda gång.
Hon var vrålhungrig igår när vi kom hem, så jag fick koka ris klockan elva igår kväll.

Hon blir nog bra snart!

Men veckan är inte slut för min del. Imorgon ska jag åka på nästa utbildning nämligen freestyleinstruktörsutbildning! Det har jag längtat till sedan i somras och nu äntligen!
Det tråkiga är att jag känner mig sjuk. Det är ju så typiskt!
Men det bryr jag mig inte om. Nu är det nästa hunds tur att visa vad hon kan =)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0