Läger

Ja, nu har vi kommit hem från fyra härliga dagar i Uppsala.
Det var intensivt från morgon till kväll. Jag lärde mig mycket små tips och nya idéer. Mycket nöjd.
Det känns tråkigt nu när det är över, vad ska jag då se framemot? Jag måste gå mer freestylekurser själv så jag verkligen gör något av det.

Dixie var en liten ängel på tåget till Uppsala. Hon har inte åkt tåg förrutom när hon var åtta veckor då vi hade hämtat henne.
Hon sov i mitt knä, den lilla =)
Hon var nere på golvet när konduktören skulle kolla biljetter, då la hon huvudet på hans fot och tänkte sova där, haha.

Jag kom hem igår och det var en mycket stressig dag. Hade en timme på mig att förbereda inför kvällens kurs.
Själv var jag helt slut och nu när jag tänker efter så gick det inte bra igår.
Dixie var nog också helt slut, för hon tramsade mer än vanligt, hon var helt enkelt skit jobbig att ha med.

Hon får inte följa med nästa gång. Dum hund.

Idag skulle jag jobba, men istället så letar jag musik, skriver program och tränar rörelser. Tilda gör samma sak med Selma.
Jag vill att det ska vara färdigt idag, synd att det är en omöjlighet. Det tar sån tid att träna. Och så regnar det ute och det finns ingen plats inne.

Det som vi ska träna mer på:
work
buga
Ordentligt ducka
krypa
balans
gå sidleds


jag måste köpa lite kantareller som jag kan börja träna sök med. det kan man göra när det regnar.

jag ska börja planera inför torsdag också, då jag ska presentera klickerträning i tre timmar.
Tur att jag redan har planerat kursen till imorgon.

Nu måste jag nog ändå jobba om det ska bli någon lön denna månaden.

hejdå


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart Stjärnan ska med imorgon... :-)

2008-08-12 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0