Ny vecka

Måndag igen.
Det har ordnat sig med datorn, jag fick pappas gamla som dessutom var nyare än min, så nu är inte allt förstört.
Men bilen däremot som vi lagade för tre dagar sedan var precis samm igår när vi körde. Samma fel, alltså inte lagat.
Och det värsta var ju att Daniel lagade bilden i Norrköping och dit orkar man inte åka tillbaka för att klaga.
Så nu ska jag köra skräpet idag, så jag får se, det lutar ju åt ny bil, men det är också jobbigt att köpa ny.
Vi vill ju flytta också och det är jätte jobbigt att hitta något bra.

Jag och Dix har vilat från träningen igår och än så länge hela dagen idag.
Hon ligger och sover på min fot nu, det är varmt och skönt.

Ikväll är det kurs, tänkte träna lite med Dixie innan.

Det var länge sedan vi tränade freestyle. Det går fortfarande dåligt med att sätta ihop programmet.
Jag har min låt och några rörelser, men inte mer än så. Men det känns som om det är så mycket på en gång nu, så det får nog vänta ytterligare.

Men det är ju ingen brådska, hon ska väl leva många år till, så jag hinner nog träna. Det är så typiskt mig att alltid vilja att det ska ske på en gång. Men det gör det inte. Det finns inga genvägar, det måste få ta tid.

Om två veckor är det utställning för Dixpix. Jag undrar verkligen hur det ska gå nu, det var så länge sedan sist.
I november ska hon på sin första officiella utställning i Växjö. Då kommer jag vara nervös så jag dör.

=)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0