Julafton imorgon

Så fort tiden gick ändå. Nu är det ändå julafton imorgon.
Vi ska vara hos släkten i Ängelholm.
Vi har lite paus i träningen nu. Vi bara lektränar utan några planer eller mål. Rätt skönt ibland att slippa tänka.

Men snart tar vi nya tag igen med både lydnaden och freestylen. Men jag känner att jag kommer vara riktigt laddad när jag har återhämtat mig lite. Det kommer skrivas nya planer att träna efter och jag hoppas jag kan få se lite mer framsteg snart i freestylen. Där står vi verkligen still.

Jag måste lära henne:
Timon, sitt fint, rulla, jump, kryp, ducka och buga.
Det är inget svårt, det är bara att det inte blivit av.

Jag önskar er en god jul! Det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0