Lördag idag

Idag har jag varit och hjälpt till på agilitytävlingen på Bialitt.
Sålt kaffe och sånt =)
Ganska lagom kallt, fast jag tyckte jag hade klätt på mig, men jag hade ju inga termobrallor, där var missen!

Jag tog ut Dixie en stund och hon var alldelses vild då. Hm... Inget bra att sitta och ladda i bilen som hon gör, men hon är ju bara så ivrig och glad och vill bara jobba.

Hon fick springa några varv med Eroz, det gillade hon. De var väldigt söta, låg och kramades på marken =)

Sen åkte vi till stranden i Sibirien och där fick hon springa lite till plus träna lite.
Sen hade jag en tröttis..

Hon är väldigt kelen nu, det ska mysas och gosas hela tiden. En riktig liten sötis.
Selma ligger vid mina fötter nu, hon har strumpor på två tassar för hon bara slickar sig. Det blir nog veterinär igen,
phu så mycket det är med min lilla. Känns som hon aldrig blir som förrut.

Jag har massa saker att fixa idag och imorgon, helst skulle jag bara vilja vila och inte göra något.
Leka med hundarna och sånt, men det hinns nog med det också. Jag brukar ju prioritera det roligaste =)


Trevlig fortsättning på Lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0