Fullt upp som vanligt

Varför har en vecka bara sju dagar? Jag behöver fler så att jag hinner med mer.

Jag var på djursjukhuset idag med Dixan. Hon haltade i trappan och nojig som man blir åkte jag dit direkt. Men de hittade inget fel på henne. Jag ska i alla fall massera henne och har redan gjort det idag.
Men jag kunde träna som vanligt och göra allt som vanligt, så skulle vi komma tillbaka om det kom tillbaka igen.
Det hoppas jag inte att det gör.

Jag har 11 dagar på mig att träna inför utställningen. Igår gick det verkligen inte bra. Vi kommer skämma ut oss om det blir som igår. Då åker jag nog inte.

Vi tränade rallylydnad igår också, typ första gången för dix, första gången gick dåligt, andra gången gick jätte bra, då fattade hon lite mer vad hon skulle göra.
Agilityn gick super och freestylen också.
Så varför kan inte den nedrans utställningsträningen göra det. Jag har inte tränat så mycket på det, jag VET!

Det går mycket segt med mitt freestyleprogram. Jag har ju låt och kostym, men att pilla ihop alla övningarna och välja ordning är inte så lätt. Min första inledningsövning klarar vi inte ens att göra än.
Men jag lägger det till sidan ett tag. Kan vara bra att gör det, så blir jag kanske klokare.

Det är fruktansvärt fint väder ute, så varför sitter jag inne?

hejdå

*saknar dig, dig dig och dig!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0