Nöjd!

Jag är fortfarande inte frisk och igår fick Pernilla ta min kurs för jag hade ingen röst. Det är väldigt jobbigt, jag förstår lite hur hemskt det måste vara för den som är stum.
Hur som helst, jag var i alla fall med på kursen igår. För fysiskt orkar jag. Jag tränade lite med Dixie samtidigt, för jag kunde inte precis gå runt och hjälpa till med min röst.

Jag är otroligt nöjd med Dixies träning igår. Hon var mycket fokucerad på mig, vilket var längesen känns det som.
Inget slarv i övningarna heller, det var helt enkelt perfekt!

Igår kväll innan jag skulle lägga mig så hör jag att Dixie morrar ända från magen. Det har jag aldrig hört förr så jag undrade vad det var. Då ser jag att hon står och morrar på sin egen skugga. Haha!

Idag ska jag bara vara hemma och bli frisk.

På fredag åker vi till Norrköping och stannar där ett par dagar. Sen åker jag hem själv nästa vecka för då ska jag och Sanne och några till på Celine Dion konserten! Det kommer bli WOW!
Ska bli så kul.


Vi hade ju barbetträff i Söndags. Det var verkligen lyckat! Sju barbeter, en storpudel och en brun kelpie.
Även om Kelpin stack ut från alla svarta krulltottar så kom vi fram till att det kändes lite fel att kalla honom "det svarta fåret" hahaha
Dixie njöt hela tiden, hon lekte och lekte. Hon var den som blev jagad hela tiden och låg underst i högen, men det var inga problem för henne, hon lekte bara på. Hon fick en beundrare också som heter Trazzel. Det var så roligt för de två gick iväg från gruppen och lade sig för sig själva och låg och goslekte. Det såg så sött ut. Dixie fick en pojkvän.
Efter den dagen kan man väl säga att Dixie var typ dödstrött.
Vi har redan börjat planera nästa barbetträff. Vi pratade om om vi skulle prova vattenapportering ihop och sen en lång starndpromenad till hösten. Det bli jätte bra!

Nä, nu får jag gå och göra lite vett i livet. Kanske ska börja med att bädda min säng.

hejdå


*se inte problemen, se möjligheterna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0