Uppdatering

Dixie var på utställning i helgen. Hon var en aning okoncentrerad, men jag är ändå hyfsat nöjd. Hon blev slagen av sin snygga syrra =)
Men hon fick jätte fin kritik.

Nästa helg ska hon ställas ut i Norrköping. Det ska bli intressant.
Men jag är lite rädd för den domaren som ska döma där. Vet inte varför med det låter som ett argt kärring namn.

Igår på träningen gick allt jätte bra, men idag gick det dåligt. Okoncentration!!!!! Det ska luktas så förbannat mycket i gräset hela tiden så jag blir galen. Jag blir så arg när hon gör så hela tiden och då blir det bara ännu värre. Så det är lika bra att gå hem då.

Jag fick ett otroligt erbjudande i förrgår om en Trim och klipp utbildning som normalt kostar 60000 kr. Jag skulle betala 10000 kr. Jag tänkte och tänkte, men det gick tyvärr inte. Den skulle i så fall ha börjat i Stockholm nästa vecka. Jag ångrar det, men det är inte mycket att göra.

Mamma o pappa och syster åker till Italien på lördag, sen är de hemma typ en vecka och sen åker dem till Fotbolls EM. Jag är avis. Men har man voffsingar så har man.
På lördag ska jag gå tävlingslydnad igen. Jag har höga förväntningar på den kursen. Det ska bli kul och se vad hon kommer lära sig.

På söndag är det barbetträff hos på hundcentret. Det ska bli jätte kul. Jag ska presentera rallylydnad för dem =)
Vi får se hur många som kommer.

Nu ska jag duscha, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0