Sök hund

Jag är så stolt över min Dixie. Hon är så duktig på sök. Idag tränade vi vindmarkering och hon tog det 100% alla tre gånger. Sen tränade vi också på rulle markering och jag blev så förvånad när hon bara kunde det.
Det var en härlig dag på bialitt idag. Fint vinterväder, men kallt som sjutton.
Vi var riktigt många idag, jätte kul!

Imorgon kommer en djurpratare som ska prata med Selma och Dixie. Undrar vad dem säger.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men det är kul att prova.

På måndag bär det iväg till en heldag på Ullared med tjejerna =)
Det börjar bli en årlig tradition =)
Ska handla julklappar och massa till mig själv såklart.

Det blir väl en dyr månad nu. Julklappar, ny bil som jag måste ha, Hundarnas försäkringar som jag valt att betala 1 gång per år och så ringde Daniel och sa att han hittat någon byrå. Usch, allt kostar....

Snart kommer min familj och hälsar på. Mamma och pappa ska gå på Timbuktu ikväll. Mamma är helt galen i honom.
Sen ska dem sova här. Fullt hus.
Jag, Daniel och Tilda ska spela playstation 2 och se min nya film.
Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0