Tisdags tävlingen

Gick väl inte så bra.
Det ända som övrraskade mig var såklart fotgåendet som faktiskt gick riktigt bra (förrutom spång)

Platsliggning- Dixie skällde. ???? Har hon aldrig gjort. Jag som var så nöjd innan med detta moment. Vi får börja om. Suck!

Tandvisning- 10p =)

Läggande- Hon tappade fokus precis när jag sa kommandot och det blev ett mycket segt läggande. Men jag blev förvånad att hon la sig överhuvudtaget i dn situationen.

Inkallning- Det moment hon kan bäst, gick skit. Hon hade bra fart men sen pysslade hon med annat.



Till nästa träningstävling ska vi ge oss på hopp över hinder. Vi har inte börjat med det, så det får vi göra nu.







Men det värsta är att Dixie inte alls kan sitta uppbunden. Hon skäller stup i ett. I 4 månader har hon gjort det utan bättring.
Hjälper inte att skita i det. Detta känns som det största problemet. För jag blir så arg och sur och det är inte bra sen när det är hennes tur, för då är jag på dåligt humör.
Mycket suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0