Åh vad tråkigt

Jag har det så tråkigt nu efter operationen.
Bara äta flytande mat, kan inte gå fortare än snigeltakt, för då blöder det, och då blir det mest att jag vilar.
Men nu är det tredje dagen jag vilar och det börjar bli mycket tråkigt.
Och jag är hungrig på riktig mat.

Min älskade hundar är så förstående. De ligger på varsin sida om mig och finner sig i den tråkiga situationen hur bra som helst. Konstigt nog är det ingen som har blivit rastlös. De är bara så goa mot mig.
Det är mest jag som har myror i brallan =)

Jag får sån abstinens när jag inte kan träna hund.
Selma och jag tränade i måndags, lite konster och lite lydnad. Hon är duktig, förrutom att hon har de snedaste sittande i världen. Haha, så sött.

Nä, nu började det värka igen. Dags för ispåse..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0