Är så snurrig idag

Allt är som det inte ska vara. Jag är alldeles virrig. Och virrig som jag är försökte jag träna lite.
Det gick förståss inget vidare och jag fick bara ännu mer att fundera på i min virriga hjärna. Idag har Dixie varit lite konstig. Såklart pga mig.

Men det började bra. Hon gick lös i parken för första gången på länge. Det kändes som om det skulle gå idag och det gick kanon. Men efter det så blev vi nog båda konstiga. Dixie fick för sig att inte gilla den svarta cockern som vi alltid möter annars. Hon gick så fint förbi den i slakt koppel, men sen precis när de passerade så ville Dixie tala om att den skulle hålla sig på lite längre avstånd.

Det har jag inte sett på länge. Men hon har ju "Dixie syndromet"
Man vet aldrig vad som ska hända.

Vi har lekt gömme inne och hon var jätte dålig på att hita mig.

Nu ska jag släppa allt för denna dagen och titta på "Bonde söker fru"



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0