En hund i hemmet

Att ha en hund i sitt hem är det bästa som finns enligt mig.
Min hund gör det värt att stiga upp varje morgon, hon får mig att skratta och le flera gånger om dagen då jag annars inte hade gjort det.
Man har alltid någon vid sin sida. Hon följer mig varje steg jag tar och lägger sig alltid vid mig så att vi har någon slags närkontakt. På min fot till exempel.
En hund skänker så  mycket glädje. Vi har så roligt ihop vad vi än gör.

Det finns alltid någon som väntar innanför dörren när man har varit borta. Oavsett om det är 5 min eller en timme så är glädjen lika stor.
När man har en så fantastisk hund, så känns det som man har allt. För vad kan överstiga värdet att ha en livskamrat som ALLTID finns oavsett vad som händer. Inget. Inte för mig i alla fall.

Aldrig mer ett hem utan hund i mitt liv.




Annars idag så har vi tränat nere i Helsingborgs centrum. Lite basic övningar i störig miljö. Där finns alla möjliga konstiga figurer, men det gick mycket bra. Trots att jag inte hade någon vidare belöning med mig. Men hon kunde sina moment även där.


Jag har drabbats av en sjuklig trötthet. Har aldrig varit med om värre. Hade jag fått välja så hade jag kunnat sova i det oändliga. Jag sover jätte länge på morgonen för det är helt omöjligt att gå upp. Jag somnar jätte tidigt på kvällarna jämfört med innan. Och ofta så sover jag några timmar på dagen också.
Och jag blir trött av minsta ansträngning. Igår när jag skulle handla så började min arm skaka bara för att jag höll i varukorgen och då hade jag inte lagt i några varor än.
Och det svartnar för ögonen när jag reser mig upp från en stol. Hm..... Vad är detta?
Daniel säger att jag ska äta vitaminer, men det är ju det värsta jag vet..


hejdå

Kommentarer
Postat av: britt

Hej Maja

Så underbart du skrev först men vad hände sen Jag blir orolig även om jag inte är din mamma Snälla Maja gå till läkare och kolla dina värde, tänk på de dina som behöver alla din energi. Ses i morgon

2008-10-05 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0