?

Idag har jag och Dixie haft en mysig dag. Vi har gått långrunda, myst i soffan, haft den dagliga pälsvårdsstunden, tränat......... Alltså en helt vanlig dag egentligen. Det var visst inget särsklt, men det kändes ändå som det varit extra mysigt idag.

Idag tränade vi avståndsbelöning. det gick mycket bra. Jag har en sån super hund. Igår när vi hade lådsas lydnadstävling på Bialitt så var Dixie helt otroligt duktig. Hon hade 100% fokus. Även när hon inte behövde ha fokus. Hon har typ aldrig varit så duktig. Det kan nog ändå bli något av min lilla tjej.

Men vi ska inte skynda. Det är oändligt mycket träning som återstår, på de flesta plan...
Och det ser jag framemot. Jag älskar att träna med henne.

Snart är det utställning i Växjö. Fem barbeter är anmälda. det blir roligt att träffas!
Sen har vi ju lite planer att åka upp och ställa på My Dog i Göteborg. Vi får se hur det blir.


Jag hoppas det slutar värka snart i min mun. Idag har jag endast tagit en värktablett, så det går åt rätt håll.
Nu ska jag fixa lite kvällsmat och bara slappa vid tv:n resten av kvällen...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0