Lite sjuk

Alla har varit så sjuka, Tilda, brorsan och Daniel. 40 graders feber. Jag har inte känt något förräns igår. Då var jag sjuk och inatt var jag sjuk.
Idag är det hyfsat, jag ska hålla min kurs som vanligt, men när jag kommer hem sen ikväll kommer jag nog vara sjuk.

Daniel fyllde år igår. Vi var på restaurang. Det skulle vara en mycket fin restaurang. Och det var nästan lite väl mycket, för det var bara 60+ och det var väldigt stelt. Man var tvungen att viska när man ville säga något. Och servitricen var gammal och lite allmänt grå och ingen som jobbade för sin dricks precis.

Förrätten var underbar, men varmrätten var inget speciellt. Nä, vi går nog inte dit mer.

Men det är trevligt att slippa göra mat själv ibland.

När man känner sig lite dålig som jag gör nu, så vill man alltid göra en massa saker bara för att man inte kan.
Just nu vill jag bara träna med Dixie, men jag orkar inte. Just nu vill jag också bara gå en lång promenad, men jag orkar inte. Det är så typiskt att jag ska vilja saker när jag inte kan. Och när jag väl kan, så känner jag ingen desperat längtan till alla dessa saker som jag gör när jag inte kan.

Oj, vad invecklat det blev.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0