Mycket pågång...

Det luktar ny bil. Jag har inte köpt någon, men jag och pappa har varit och kollat igår. Hyfsade, en som var en lurifax som var skum och en annan som var snäll, men bilen inte helt ok.
Men ingen har tid i veckan att titta med mig, så det blir väl ingen i dagarna.

Dixie är lite sjuk idag. Vet inte vad det är med henne. Hon äter inte, kissar inte och hon är trött. Hon ville inte springa idag heller som annars är det bästa hon vet. Jag tror hon har ätit något konstigt. Jag avvaktar till imorgon och ser.

Vi tränade lite igår och hon var mycket duktig. Hon kunde sitt, ligg, snurra, stå, tass och andra tass på 4 meters avstånd. det trodde jag inte.
Hon har börjat slarva med höger zack. Hon hamnar fel, så det får vi lösa.

Jag fullkomligt älskar denna ras och denna HUND!
Det blir garanterat fler barbeter i framtiden. =)

Jag älskar Selma också, som hund. Men det blir inga fler bichoner. Den rasen passar mig inte lika bra. Även om den alltid kommer finnas på en speciell plats i mig.

Imorgon ska jag hålla hundmassage föredrag. Jag tror inte så många kommer, tyvärr.
Men det har varit så mycket annat att tänka på, så det har kommit lite i skym undan. Jag har gjort en powerpoint press.
Jag är mycket dålig på det, men jag lyckades få ihop lite i alla fall.

Nu ska jag se film

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0