just nu

Selma hade blod i avföringen igår igen. Varför?
Vi har vaktat hela tiden så att hon inte ska ha stoppat i sig något, så jag förstår inte varför. Men det är långt kvar på medicinen, så kanske det bara var ett litet återfall som går över.

Sen börjar jag bli orolig att Dixie har blivit alldeles för lugn. Hon är en helt annan hund än för några veckor sedan. Hon bara sover. Jag hoppas att det bara är löpet och att hon blir lite pigg sen.
Hon är i sitt höglöp nu.
Hon ligger verkligen på plussidan var gäller det mesta nu. Det är bara den där lilla gnistan som fattas, men den har funnits innan, så jag tror den kommer igen.

Det hann inte bli någon träning igår, men jag ska försöka åka lite tidigare idag så jag hinner springa lite på agilitybanan.

Nu ska det planeras inför kvällens kurser.

Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Liza har precis kommit genom höglöpet och hon är oxå lugn som en filbunke. Det är ju inte riktigt likt dom, så jag förstår tankarna att allt inte står rätt till.

Men, bara lugn, är helt övertygad att vi snart står där och undrar varför i hela friden dom aldrig blir vuxna! och slutar rusa. Vi ses.

Förresten: himla tråkigt med Selma, det är inte kul när dom blir sjuka! hoppas det löser sej.

2009-04-22 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0