Löp och regn

Jag skrev ju snabbt och smidigt ihop ett freestyleprogram till Selma igår och tränade det två gånger och det gick jätte bra. Hon kändes bättre än nånsin.
Men så började hon såklart löpa igår. Typiskt, då är hon inte som vanligt.
Och så vaknar jag upp till regn idag. Det är det stora problemet. Selma kommer inte göra något om det regnar. Hoppas verkligen det hinner torka upp.
Jag hade nämligen tänkt att vi kunde ut och träna programmet en gång nu på morgonen, men det går inte. Och det får inte bli några förgiftade signaler.
Lilla prinsessan måste också ha med sig en matta så hon har göra markkonster. Annars gör hon det inte.

Min hals är inte bättre. Ipren och varma drycker hoppas jag ska rädda mig genom dagarna. Men jag ska försöka vara inne så mycket som möjligt. Kall vind är inte bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0