Några dagar sommar

Värmen är åter här och då har jag det så bra så jag kan vara ledig lite till.
Igår gjorde jag och Daniel en lite cykelrunda i Helsingborg ner till stranden. Men vi hann inte vara där länge förrän jag fick en geting i benet. Åh vad ont det gjorde. Och länge höll det i sig.
Men det la sig till kvällen då jag höll kurs som vanligt.

Idag har vi varit i Lerberget och hälsat på de ljuvliga åtta barbetvalparna. Sååååå söta. Jag vill också ha valp!
Sen var det direkt därifrån för att lämna Daniel på stationen. Nu åker han igen.
Denna gången ska han med sin pappa och bror till norrland och fiska.

Vi ska träna vidare här hemma. Ikväll är det lydnad, på söndag är det viltspår och sen börjar det om med agilityn nästa vecka.
Har ni märkt att mörkret börjar komma tillbaka? Det märkte jag igår. Det är inte solsken vid 21-tiden precis.
Men jag brukar alltid tycka det är skönt när hösten kommer och det blir rutiner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0