Som utlovat

Här kommer bilder från idag.....


Sötaste Dixie med sin apport i munnen.



Här tränar vi apportering. Dixie var ganska seg i träningen idag. Men det var ju väldigt varmt och tryckande luft. Det tog lite tid innan jag fick igång henne. Men här är hon med på noterna.


Och så lite linförighet. En glad och stolt svans. Måste skaffa en bättre fotograf... Var är våra fötter?
Daniel är avskedad! =)


Och sen var det bara att sätta sig vid sitt arbete igen. 99% vet inte vad "sortera bottenfauna" är för något.
En bild säger kanske mer än tusen ord.... eller?
Min balja, mitt prov, mina insekter, mina burkar, pincett och lampa.

Ikväll ska jag gå på bio med mina kompisar. Vet inte vad vi ska se än, men det blir säkert bra!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hon är så söt din Dixie, jag fotar er gärna en dag :)

2009-08-28 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0