Ännu en bild



Har fått ännu en underbar bild från uppfödare Renate i Schweiz. Visst ser det mysigt ut!
I helgen är de redan en vecka gamla.
Jag tror att tiden kommer gå fort.

Börjar tänka på namn. Jag och Daniel kallar iof redan valpen för "Trolla trollunge" så kanske kommer vi kalla henne för Trolla, men det vet man aldrig förrän man fått sin valp. Men jag kan tänka mig att den kommer se ut som ett gulligt lurvigt litet troll när vi får hem den.

Dixie skulle ju inte alls heta Dixie från början, utan Daniel hade bestämt Sheela. Men det var inte någon Sheela utan en Dixie =)
Men ofta kallas Dixie för "pigge piggelinus" eftersom hon är pigg som en piggelin =)
Så hon lyssnar både på Dixie och Piggelinus nu =)

Nu önskar jag alla en trevlig och skön helg.

Min helg kommer bestå av jobb. Har fruktansvärt mycket att göra och många deadlines innan jul. Så det gäller att jobba på och inte sitta här och skriva. efter jul blir det lugnare igen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kärt barn har många namn! :-) så goa dom ser ut!

2009-12-05 @ 14:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0