Snö- helt fel

Igår hittade jag massa vårblommor, vinterjäck (vet inte alls hur det stavas)
Det var lite vårtecken och så idag när man vaknar så är det massa snö. Det var så fel. Hoppas den smälter snabbt så vi kan glömma att det har hänt.

Imorse så kom Dixie till mig och slängde klickern i mitt knä när jag åt frukost. Hon hade hämtat den från mitt skrivbord. Så himla gulligt!
Vill hon något så brukar hon alltid komma med en leksak. Hon märkte väl också att det inte blev någon träning igår. Så söt är hon.

Dixie älskar snö i alla fall. Vi har lekt med snöbollar och Dixie har sprungit sitt fortaste och yrt omkring i snön.

Igår tränade jag med den lille tjockisen. Förstår förresten inte hur hon kan ha blivit så tjock. Hon får mindre mat än någonsin och lika mycket motion som vanligt. Kanske kommer det med åldern. Selma har ju alltid varit så kräsen, men nu är hon hungrig hela tiden.
Hur som helst så tränade vi freestyle igår. Jag lärde henne jump. Alltså att hon ska hoppa mot mig på två ben. Hon är så smart så det förstår hon ju direkt.

Ikväll startar den nya freestylekursen. Ska bli roligt! Riktigt många deltagare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0