Torsdag

Idag är det torsdag och jag är mycket trött.
Och så vet jag hur mycket jag har framför mig innan veckan är slut. Jag har kört igenom Dixies kedja som hon ska visa på söndag och det gick jätte bra, alla rätt! Måste bara filma också.
Just nu vill jag egentligen bara vara hemma och inte göra något.

Det är sånt hemskt väder, snö och slask och halt. Men vi har varit ute och gått vår långa runda som vanligt och Dixie har lekt i snön. Jag har kastat snöbollar åt henne som hon har fångat i luften, det tyckte hon var en mycket roligt lek. En belöning hon inte fått innan =)

En fördel med snö är att det är roligt för mig att se vad Dixie luktar på. Jag ser i snön spår av kanin, fågel, hund som rullat sig m.m
Så det är lite roligt.

Men jag längtar så mycket tills det blir vår. Tänk så skönt att träna hund i vårvärme.
Just nu känner jag att jag inte har så mycket motivation att träna. Inte idag.

Efter denna vecka kommer allt kännas lugnare i alla fall. Den kommande helgen är en stor inre press som inte släpper förräns det är över.

Men nästa vecka börjar vårt nya liv:
Då är det lekskola med alla grunder och vi ska ta och frishejpa lite också. Det tror jag blir kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0