Vad har jag gjort?!

Länge har Daniel tjatat på att jag ska klippa Dixies öron. (Det ska man ju inte göra)
Men så är de ju väldigt slitna och långa och hänger ner i maten och slaffsar. Så jag tänkte bara ta lite lite. Men ni vet ju hur det är. På ett ögonblick råkar man klippa lite mycket och så var det ena örat kortare än det andra. Så nu är öronen alldeles för korta. Då blir det inga utställningar på ett tag.
Jag tyckte hon blev ganska söt, men hon liknar mer en hane nu. I kort frisyr =)

Jag vill så gärna ha en egen digitalkamera. Så jag kan ta nya kort och lägga upp här bland annat.
Jag ska nog beställa en. Hade varit så roligt att bilddokumentera, det gör så mycket med bilder.

Jag tror jag ska städa ikväll. Jag känner att det behövs. Jag hade nyss gjort semlor som jag såklart åt två st av och nu mår jag illa, så jag behöver tänka på något annat.
Daniel är sjuk igen, fick feber igår. Han är aldrig sjuk annars, men skolan tar väl kål på honom.

Om en timme börjar let´s dance. Det får man väl se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0