Imorgon Stockholm

Ja, imorgon åker jag och Dixie upp till Stockholm för att gå lite lydnadskurs i helgen.
Det ska bli kul.
Det som inte ska bli kul är mitt lokalsinne som inte går att lita på. Det blir mycket pendling hit och dit och det vet jag inte hur det ska gå.
Ska bo hos en kompis i alla fall.

Jag har inte packat, det får jag göra ikväll. Jag har den satans sjukdomen i kroppen, men jag vägrar låta den bryta ut helt. men den finns där och gör sig påmind genom att banka i mitt huvud och riva i min hals.

Ikväll ska vi på lydnaden i alla fall. Vill ju inte missa.

Igår så släppte det med apporten. Åhhh som jag har kämpat med den utan resultat. Men nu hittade jag en icke tuggvänlig plast slev! och det gick som på ett rinnande vatten.
Från att inte ens kunna hålla en sekund utan att bita eller spotta ut så kunde hon hålla helt stilla med ögonkontakt i 6 sekunder. JIPPI!
Så glad jag blev att det äntligen fungerade.

Jag har provat massor med olika material och saker som inte går att tugga på, men då har hon inte alls velat ha dem i munnen. Men nu gick det och vi kommer att fortsätta med sleven tills det är exakt som jag vill ha det innan vi provar byta föremål.

Måste gå och fixa i ordning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0