ARG!

Just nu är jag jätte arg på min bil.
I en vecka ungefär har den varit lite krånglig med att starta. Alltså med själva nyckeln. Den fastnar i ett låst läga, typ som ett rattlås.
Men efter typ tre försök så har den gått igång.
Igår var den seg som attan och jag satt i tio minuter innan den gav med sig.
Och idag så försökte jag ett tag och den gick igång. Jag körde till affären. Och när jag kommer ut från affären och ska starta så är det HELT OMÖJLIGT. 30 minuter satt jag i värmen och har nu blåsor på fingrarna av alla försök.
Jag fick ge upp och gå hem med packning och hundar och allt.
Åh så arg! Jag verkligen hatar när bilar inte gör som man vill.

Min pappa ska komma snart. Men biljävlen står nog där den står. Kl 12.00 skulle jag ha varit på verkstaden för att få det fixat. Men det ser mörkt ut just nu.

Vi får väl ringa nån låssmed. Hoppas den är fixad till ikväll för då börjar nya agilityn.

Dixie verkar vara i en hopplös period just nu. Känns som vi är tillbaka på ruta ett.
Är otroligt busig och busögonen lyser mer än någonsin.
Eftersom den inte är någon bra dag så känner jag på mig att jag kommer li jätte arg på henne om hon springer rus ikväll.
Hoppas jag är på bättre humör tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0