Negativt

Ingen bra dag. Började med att jag hade ont i ryggen när jag vaknade. Såg att jag försovit mig.
Skulle gå till bilen och hittar inte hemnycklarna så jag kan låsa. Leta och leta, tillslut hittade jag dem i en annan ficka. Hann bli av med bilnycklarna ett tag också. När jag ska köra iväg startar inte bilen.
Inte alls. Det har aldrig hänt. Får tillsist igång den lite, hinner köra en meter sen slocknar den. Åhhhh....
Efter en kvart går den igång på riktigt.

Det var den dåliga morgonen.
Sen har det varit neutralt under dagen. Tills jag fick problem med att datorn låste sig och blockerade program hela tiden.

Tänkte sedan gå ut och träna lite med Dix.
Ska träna mycket på inkallningen. 2/3 delar går bra. Stanna kvar och farten. Men inte ingången.
På 5-7 meter går det bra. På 10-15 meter hinner hon få upp så hög fart så hon kommer i hög hastighet och vinkar glatt:
"Hej matte! Jag har så hög fart så jag hinner inte stanna hos dig"
Istället vänder hon 10 meter bakom mig och kommer sen och då har hon oftast glömt vad det var vi höll på med.

Ny plan måste tänkas ut. Det kan väl inte vara så himla svårt. Vi måste också träna på inkallningar med störning. För det märker jag att det behövs.

Apporten har återigen gjort framsteg. Kanske sitter den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0